VIKTIGE «ASSETS»: «Åtte varemerker som for tiden er på markedet, Cosentyx, Entresto, Zolgensma, Kisqali, Kesimpta, Leqvio, Pluvicto og Scemblix, har alle potensial til å nå salgstopper på flere milliarder dollar», skriver selskapet i en pressemelding. Illustrasjonsbilde: Novartis

Foto:

Novartis lanserer ny global strategi

Den nye strategien bygger blant annet på åtte av selskapets viktigste varemerker, som selskapet tror kan levere salgstopper på flere milliarder dollar.

Publisert

Den nye strategien ble presentert under et det årlige «Meet Novartis Management»-møtet i Basel i slutten av forrige uke mellom Novartis-direktører, investorer og industrianalytikere.

Vil du lese videre?

Registrer deg for å få tilgang til alt vårt pluss-innhold (du må registrere ny bruker selv om du allerede mottar våre nyhetsbrev).

DM Pluss for helsepersonell

0 kr

Gratis for helsepersonell ved å oppgi HPR-nummer.

Registrer deg

DM Pluss

10 kr

for de første 30 dagene, deretter 3.200 kr (eks. MVA) per år. Betal via kort og Vipps.

Registrer deg

Bedriftsabonnement



Ta kontakt med oss så skreddersyr vi løsning for deg og din bedrift.

Les mer

Powered by Labrador CMS