VIKTIGE «ASSETS»: «Åtte varemerker som for tiden er på markedet, Cosentyx, Entresto, Zolgensma, Kisqali, Kesimpta, Leqvio, Pluvicto og Scemblix, har alle potensial til å nå salgstopper på flere milliarder dollar», skriver selskapet i en pressemelding. Illustrasjonsbilde: Novartis
Foto:
Novartis lanserer ny global strategi
Den nye strategien bygger blant annet på åtte av selskapets viktigste varemerker, som selskapet tror kan levere salgstopper på flere milliarder dollar.
Den nye strategien ble presentert under et det årlige «Meet Novartis Management»-møtet i Basel i slutten av forrige uke mellom Novartis-direktører, investorer og industrianalytikere.
DM Pluss for helsepersonell
0 kr
Gratis for helsepersonell ved å oppgi HPR-nummer.
Registrer deg
DM Pluss
10 kr
for de første 30 dagene, deretter 3.200 kr (eks. MVA) per år. Betal via kort og Vipps.
Registrer deg
Bedriftsabonnement
Ta kontakt med oss så skreddersyr vi løsning for deg og din bedrift.
Les mer