Produktet tillater kundene å få produktinformasjon på mobilen. Foto: Illustrasjonsfoto: Thinkstock

Har utviklet «smarte hyller»

GSK med ny løsning for å guide kunder i kjøpsbeslutningen.

Denne artikkelen er mer enn fem år gammel.

Farmasiselskapet GlaxoSmithKline (GSK) har utviklet Thinfilms SpeedTap-merkelapper til interaktive «smarte» hyller, for å forbedre kommunikasjonen med kunder på kjøpstidspunktet.

ThinFilms er et mobilt markedsføringsselskap som blant annet designer digitale pakkeløsninger.

Hensikten med de såkalte «smarte hyllene» i samarbeid med GSK, er å gi kunder informasjon om en ny, reseptfri allergispray fra GSK og å guide dem i kjøpsbeslutningen.

Dette opplyser GSK i en børsmelding.

Produktet tillater kundene å få produktinformasjon på mobilen, og har allerede blitt testet og introdusert i dagligvarehandler over hele Canada.

Allergisprayen har navnet Flonase Allergy Relief.

Powered by Labrador CMS