ANERKJENNES: Legemiddelfirmaet kunne denne uken melde at firmaet har vunnet Life Science Industry Award for best use of social media for 2018.  Foto:

Merck vinner pris for god bruk av sosiale medier

Det tyske legemiddelfirmaet Merck får pris for sin strategiske bruk av sosiale medier.

Publisert

Denne artikkelen er mer enn fem år gammel.

– Det er svært gledelig å se at Mercks satsning innen sosiale medier skaper verdi for våre kunder og samarbeidspartnere. Nærheten til kunden som vi får gjennom disse kanalene gir oss en bedre forståelse av deres behov, sier Renée C. Tunold, administrerende direktør for Norden og Nederland i Merck.

Legemiddelfirmaet kunne denne uken melde at firmaet har vunnet Life Science Industry Award for best use of social media for 2018. 

– Utmerker seg
Prisen deles ut av BioInformatics LLC. Merck fikk prisen etter en survey blant mer enn 2 000 forskere fra hele verden. Hvem som får prisen bestemmes både av antall stemmer, og kundenes lojalitet og tilfredshet.

– Dette er en anerkjennelse som viser at vi klarer å engasjere kundene våre med innhold som både inspirerer og gir læring, og dermed bidrar til å løse deres største utfordringer innen forskning og utvikling, sier Tunold.

Powered by Labrador CMS